This video is only available for Cloud Champion users. Please log in or register to continue.

Klicka här för att ladda ner PDF-presentationen.

Description:

På Hänt Extra i februari kommer vi att ha lite extra fokus på Dynamics 365, men givetviss med inslag från de andra lösningsområdena också. Vi har tidigare pratat om hur de partners som tidigare inte sålt Dynamics 365 kan komma igång att börja sälja. Denna gång kommer vi att gå genom värdet av att använda Dynamics 365 för sin egna verksamhet och kopplat till detta bjudit in en partner som idag säljer Dynamics 365 som berättar om sin resa. Linda Lindell från från Modern Work teamer besöker också sessionen och talar om den nya produkten Teams Essentials och möjligheterna det innebär i era samtal med kund . Som vanligt bjuder vi på gobitar ur träningskalender och sen avslutas timmen traditionsenligt med en QA.

Agenda:

  • Varför ska ni ha ett CRM?
  • Vad är värdet för er att välja just Dynamics 365 som ert CRM
  • Tips på hur ni kan komma igång och sälja Dynamics 365!
  • Teams Essentials
  • Rediness med Sabrina

Speakers

  • Sabrina Sandhu

    Sabrina Sandhu

    Partner Enablement Manager
    Microsoft

  • Peter Nicks

    Peter Nicks

    Territory Channel Manager BizzApps
    Microsoft

  • Philip Wilford Persson

    Philip Wilford Persson

    Customer Program Manager
    Microsoft

  • Kathrine Hogset

    Kathrine Hogset

    CRM-konsulterna
    CEO

  • Linda Lindell

    Linda Lindell

    Customer Program Manager
    Microsoft

Tags

Area of InterestCross Solution
FormatOn-Demand
LanguageSwedish
Solution AreaCross Solution